Sziasztok!

Ha szeretitek a szépségversenyeket, a divatot és érdekelnek titeket a világ "nagy dolgai", akkor jó helyen jártok:D

2010. február 20., szombat

"Be the change you want to see in the world"



"Be the change you want to see in the world"


Sokszor halljuk, hogy minek kellett volna másképp történnie, kinek kellett volna másképp viselkednie.Abba azonban ritkán gondolunk bele, hogy mi ugyanabban a szituációban hogyan cselekedtünk volna.Nem egyszer hallottam már, hogy nem segítek, hiszen nekem sem segít senki.De ha mélyebben belegondolunk pont ez a mentalítás az, ami megöli az értékeket, az összetartást a világban.Szerintem mindig magunkba kell kezdeni mindent, ha mi megtesszük, elvárhatjuk a másiktól is, hogy megtegye.A negatív példa ragadós...és a pozitív?Szerintem ha irányt mutatunk, lesznek követőink.Ha rámosolygunk valakire több esélyünk lesz rá, hogy visszamosolyog, mintha mogorván nézünk rá és még le is dorgáljuk.
Merjünk cselekedni!


Tegyük meg az első lépéseket, legyünk olyanok, amilyennek szeretnénk látni a világot!




"Optimism is the faith that leads to achievement. Nothing can be done without hope and confidence."


Az optimizmuaról, a pozitív gondolkozás erejéről rengeteget hallani, mégis hajlamosak vagyunk kevésbék komolyan venni.Pedig anélkül, hogy mi magunk elhinnénk, nehéz a többi embert meggyőzni valamiről.Sokan folyton azt mondogatják, nekem úgy sem sikerülne, nem próbálom meg, én erre képtelen lennék, csak időpazarlás belefogni.Én emögött azonban azt érzem, hogy ezek az emberek magukat próbálják "megnyugtatni" azzal, hogy semmi nem változna, ha hinnének magukban.Pedig ez nem igaz!Bárki elérhet nagy dolgokat, ha keményen küzd az álmaiért.Nincs lehetetlen csak tehetetlen.A hit, a magabiztosság és a kitartás együtt sok mindenre képesek, csak sajnálatos módon mostanában egyre többünkből hiányoznak ezek az értékes tulajdonságok és helyüket a pesszimizmus, a lustaság és az önbizalom hiány veszi át.Ugyanakkor sokan tesznek tanubizonyságot túlzott magabiztosságukról is.Anyukám mindig azt mondogatja, sose essünk át a ló túloldalára, azaz igyekezzünk mértéktartóak lenni, hiszen valami alapjában pozitív dolog is könnyen átfordulhat negatívvá, ha nem ismerjük, mikor elég.

Hinni,bízni, cselekedni és küzdeni ez a kulcs a nagy eredmények eléréséhez!:D

Ezeket az idézeteket a jelenlegi Miss Utah Teen Usa(Angelia Nichole Layton) és Miss Teen Usa 2006 (Katie Blair)Facebookos profilján, a mottóik között találtam és saját gondolatokat írtam le róluk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése